«
  1. Anasayfa
  2. Magazin
  3. Tepe Servis, “Tesis Yönetimi Yönetim Sistemleri" ve “Enerji Yönetim Sistemi" sertifikalarını almaya hak kazandı

Tepe Servis, “Tesis Yönetimi Yönetim Sistemleri" ve “Enerji Yönetim Sistemi" sertifikalarını almaya hak kazandı

tepe-servis-tesis-yonetimi-yonetim-sistemleri-ve-enerji-yonetim-sistemi-sertifikalarini-almaya-hak-kazandi.jpg

Kurumsal müşterilerinin “Entegre Tesis Yönetimi” kapsamında tüm hizmet ihtiyaçlarına çözüm üreten Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. portföyüne iki yeni sertifika daha ekledi. Yüzde yüz Türk sermayeli lider yönetim şirketleri arasında yer alan Tepe Servis, “Tesis Yönetimi Yönetim Sistemleri Sertifikası” ve “Enerji Yönetim Sistemi Sertifikası” almaya hak kazandı. 

Bugüne kadar kalite, çevre, sürdürülebilirlik, bilgi güvenliği yönetim sistemlerinin de aralarında olduğu pek çok alanda sertifika sahibi olan, Bilkent Holding Kurumsal Hizmet Grubu şirketlerinden Tepe Servis, belgelerine yenilerini eklemeye devam ediyor. Yüzde yüz Türk sermayeli lider yönetim şirketleri arasında yer alan ve kurumsal müşterilerinin “Entegre Tesis Yönetimi” kapsamında tüm hizmet ihtiyaçlarına çözüm üreten Tepe Servis ve Yönetim A.Ş., “ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi Sertifikası” ve “ISO 41001 Müşteri Tesis Yönetimi Yönetim Sistemi Sertifikası” almaya hak kazandı. 

Sunduğu profesyonel yönetim hizmetleriyle tasarruf sağlıyor

Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. sunduğu profesyonel yönetim hizmetleri ile site, plaza ve rezidanslarda enerji verimliliği uygulamalarıyla yüzde 12’ye varan enerji tasarrufu; personel optimizasyonu ve norm kadro uygulamalarıyla işçilik giderlerinde maliyet avantajı sağlıyor. Geniş iş ortağı ağıyla teknik bakım/onarım maliyetlerinde tasarruf imkânı sunarken, düzenli eğitim ve denetim uygulamalarıyla ekipman, sarf ve kimyasal kullanımlarında verimlilik artışı sağlıyor. Kurumsal Satın Alma ve Tedarik Yönetimi hizmeti ile maliyetlerde yüzde 20’ye varan tasarruf; sürdürülebilirlik çözümleriyle makine ekipman kullanım ömrü ve maliyetlerinde iyileştirme sağlıyor.

“Başarılı bir tesis yönetimi çözümleri en iyi maliyetle hayata geçirebilmeli”

Ulusal ve uluslararası sertifikalara sahip firmalarla çalışmanın önemli olduğunu, Tepe Servis olarak belgelerine yenilerini eklemekten dolayı mutluluk duyduklarını belirten Tepe Kurumsal Çözümler Satış, Pazarlama ve Portföy Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Azmi Kelemcisoy, şunları söyledi:

“Aldığımız yeni sertifikalar, profesyonelliğimizin teyidi niteliğinde. Kalite belgelerimize yenilerini eklemiş olmaktan dolayı çok mutluyuz. Tesis yönetimi bir tesisin sürdürülebilmesi ve geliştirilmesi için ‘insan, mekân, teknoloji ve süreçleri’ birleştiren, birden fazla disiplini kapsayan, uzmanlık ve deneyim gerektiren bir meslektir. Tesis sahipleri, yatırımcılar, işverenler, kat malikleri yönetimin kendilerinde olması durumunda daha doğru ve ekonomik yöneteceklerine inanıyor. Ancak sonrasında işletme maliyeti, sorunlara çözüm bulma, şikâyet yönetimi, tedarikçi yönetimi gibi birçok konuda hüsrana uğruyor. Başarılı bir tesis yönetimi, nüfus artışına ve değişen yaşam standartlarına göre ortak yaşam alanlarının düzenlenmesi ve düzeninin korunması için gelen taleplere hızlı ve kolay çözüm üretebilmeli ve en iyi maliyetle hayata geçirebilme kabiliyetine sahip olmalıdır.”

“Profesyonel tesis yönetimi firması geçici çözümler yerine kalıcı çözümler üretir”

Kelemcisoy, tesis yönetimi konusunda neden profesyonel bir firma ile çalışılması gerektiğini ise şöyle anlatıyor:

“Çünkü bu alanda hizmet veren profesyonel bir firma, tesis yönetimi ile ilgili ulusal ve uluslararası standartların uygulanmasını sağlar. Gereken tüm kalite belgelerine sahiptir. Mevzuat ve hukuki süreçlerin güncel takibi ve uygulanması ile cezai yaptırımların engellenmesini sağlar. Tarafsız yönetim sağlar. Tesisin ihtiyacını zamanında tespit ederek sorunun büyümesine izin vermeden çözer. Sektörel gelişmeleri, yenilikleri, teknolojileri yakından takip ederek maliyet ve verimlilik odaklı çalışma yapar. Ortak alanların ve ekipmanların bakım, onarım ve revizyonları için alternatif tedarikçilere kolay ulaşım sağlar. Çağrı merkezi, e-mail, mobil uygulama gibi iletişim kanallarıyla kat malikleri tarafından her zaman ulaşılabilir olur. Taraf ve çıkar gözetmeksizin verimlilik odaklı çalışır. Kurumsal hafıza yaratır. Amaçlara en iyi maliyetlerle ulaşması için alternatif çözüm seçenekleri sağlar. Geçici çözümler yerine kalıcı çözümler üretilir. Kaynakların etkin ve verimli kullanımı sağlanır. İnsan kaynağı operasyonunu yönetirken, SGK mevzuatlarının takibini sağlar.”

Tepe Servis ve Yönetim A.Ş.’nin aldığı belgeler

Tepe Servis’in daha önce aldığı belgeler ise şöyle: “ISO 9001:2015-Kalite Yönetim Sistemleri Belgesi”, “ISO 14001:2015-Çevre Yönetim Sistemleri Belgesi”, “ISO 45001:2018-İş ve İşçi Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemleri Belgesi”, “ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemleri  Belgesi”, “TS 12524-Temizlik Hizmeti Veren Yerler İçin Kurallar”, “COVID-19 Güvenli Hizmet Belgesi-Covid-19 Güvenli Hizmet Sertifikası”, “ISO 20121-Sürdürülebilirlik Yönetim Sistemi Belgesi”, “ISO  22301-Toplumsal Güvenlik ve İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Belgesi”, “ISO 10002:2018-Müşteri İletişim Merkezleri Yönetim Sistemi Belgesi”, “TS 18295-1-Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Belgesi”.

 

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir Cevap Yaz

BiHaber Hakkında

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *