E-Posta Pazarlaması Nedir?
E-Posta Pazarlaması Nedir? Niye Önemlidir? E-Posta Pazarlaması Nasıl Yapılır? Dijital pazarlamanın en yüksek geri dönüş oranına sahip kanallarından biri olan ve müşteri sadakati oluşturmak için...
E-Posta Pazarlaması Nedir? Niye Önemlidir? E-Posta Pazarlaması Nasıl Yapılır? Dijital pazarlamanın en yüksek geri dönüş oranına sahip kanallarından biri olan ve müşteri sadakati oluşturmak için...
Dijital Kriz Yönetimi Nedir? Niye Önemlidir? Kriz Yönetimi Nasıl Yapılır? Markaların kurumsal itibarını ve marka değerini zedeleyen krizler artık sadece fiziksel ortamda, geleneksel medya aracılığıyla...
Markaların hedef kitleleri ve paydaşlarıyla güvene dayalı, etkili, sürdürülebilir ve etkin ilişkiler kurabilmeleri için içerik stratejilerine ihtiyacı vardır. Bu stratejilerin en önemli unsurlarından biri olan...
Dijital dünyada işletmelerin temel sorumluluklarından biri görünür olmaktır. Web 2.0’ın etkileşimlilik, paylaşımlılık ve katılımcılık unsurlarının somut bir karşılık bulması da yine görünürlük ile ilgilidir. Markaların...
İlk kez 2000’li yıllarda “iPod” ile literatüre giren ancak daha sonra jenerik bir ifade olarak kabul gören podcast, belirli bir ana tema ya da konu...
Halkla ilişkiler kavramının internetin ikinci evresiyle birlikte yeni bir anlam kazanarak dönüşümünü ifade eden Dijital PR, geleneksel halkla ilişkiler süreçlerinin dijital platform ve ağlar aracılığıyla...
İnternetin ikinci evresini temsil eden Web 2.0 ile birlikte kavramsallaşarak literatüre giren ve içerisinde reklam, yönetim, iletişim ve pazarlama gibi bütünleşik pazarlamanın temel olgularını içeren...
Dijital çağda bir markanın başarısı, büyük ölçüde doğru kitleye, doğru zamanda ve doğru mesajla ulaşabilme yeteneğine bağlıdır. Bu karmaşık denklemin en önemli değişkenlerinden biri ise...
ClickFix yöntemiyle başlayan sahte hata mesajları siber tehdide dönüşüyor!
16 milyar güncel kullanıcı bilgisi sızdırıldı! Hesabınız tehlikede olabilir!