«
  1. Anasayfa
  2. Teknoloji
  3. Çin Merkezli Yapay Zeka Modeli DeepSeek Nedir?

Çin Merkezli Yapay Zeka Modeli DeepSeek Nedir?

Kurumsallaşma, markalaşma ve dijitalleşme ana temalı podcast serisi Hani Kurumsaldık’ın 45. Bölümünde “Çin Merkezli Yapay Zeka Modeli DeepSeek Nedir?” konusu işlendi.

Çin Merkezli Yapay Zeka Modeli DeepSeek Nedir

Mürsel Ferhat Sağlam tarafından hazırlanıp sunulan podcastte ayrıca DeepSeek’in teknoloji dünyasına olan etkisi de anlatıldı.  Mart 2021’de yayın hayatına başlayan; kurumsallaşma, markalaşma ve dijitalleşme ana temasına sahip “Hani Kurumsaldık”ın 45. bölümü yayınlandı. Çin Merkezli Yapay Zeka Modeli DeepSeek Nedir? başlıklı bölümde yapay zeka dünyasında dengeleri değiştiren bir hamle olarak yorumlanan DeepSeek’e dair detaylar aktarıldı!

Yapay Zeka Modeli DeepSeek Nedir?

Türkiye’de podcast ekosisteminin öncüsü olarak kabul edilen Hani Kurumsaldık’ın 45. bölümü yayınlandı! Dijital Markalaşma Uzmanı, Akademisyen ve Yazar Mürsel Ferhat Sağlam tarafından hazırlanıp sunulan serinin bu bölümünde Çin menşeili yapay zeka modeli DeepSeek’e dair detaylar konuşuldu. DeepSeek’in kurumsal yapısına değinilen yayında ayrıca DeepSeek’in versiyonlarından ve özelliklerinden de bahsedildi. Podcastte ayrıca DeepSeek’in ChatGPT, Gemini ve Llama ile karşılaştırması da yapıldı.

Spotify, Apple Podcast, Google Podcast, Amazon Music ve YouTube olmak üzere tüm dijital müzik ve video platformlarında yayınlanan Hani Kurumsaldık’ın iletişim sponsoru Branding Türkiye olurken serinin medya sponsorları ise Startup Gazetesi, BiHaber.Tr ve Haber Galerisi oldu.

YouTube’da İzlemek İçin Buraya Tıklayın

Destekleyen Markalar

Kurumsallaşma, markalaşma ve dijitalleşme ana temalı podcast serisi Hani Kurumsaldık’ı destekleyen markalar;

  • Branding Türkiye
  • Dijital Markalaşma Eğitimi I DME
  • Alastyr
  • Medya Bilgi Rehberi
  • Dijital Markalaşma Okulu I DMO
  • Medya Takip Merkezi
  • Ajans Paradise
  • Branding Türkiye Yayınları
  • Startup Gazetesi
  • Haber Galerisi
  • Teleskop App

Hani Kurumsaldık Nedir?

Kurumsallaşma, markalaşma ve dijitalleşme ana temalı, podcast odaklı yeni nesil bir mecra olan Hani Kurumsaldık, Mart 2021’de yayın hayatına başlamıştır. Mürsel Ferhat Sağlam tarafından Branding Türkiye iştiraki olarak kurulan ve Türkiye’de podcast kültürünün oluşmasına öncülük eden Hani Kurumsaldık, her Cumartesi tüm dijital müzik ve video platformlarında eş zamanlı olarak yayınlanmaktadır.

Kaynak: Startup

Bir Cevap Yaz

BiHaber Hakkında

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *